AssisTT

AssisTT | Türk Telekom Yatırımcı İlişkileri

Kuruluş Yılı: 2007

Faaliyet Alanı: Müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi

Türk Telekom Ortaklık Payı: %100

Web Sitesi: www.assistt.com.tr

Çağrı Merkezi Sektörünün Lideri

2007 yılında kurulan AssisTT, güçlü teknolojik altyapısı ve yetkin insan kaynağıyla müşteri deneyimi yönetimi alanında Türkiye’nin lider şirketlerinden biri olarak öne çıkıyor. Telekomünikasyon, medya ve iletişim, e-ticaret, bankacılık, sigortacılık, sağlık, ulaştırma ve lojistik, kamu ve enerji gibi birçok sektörde uçtan uca çözümler sunan şirket, 2024 yılı itibarıyla hem çalışan sayısı hem de gelir açısından sektördeki liderliğini sürdürmeye devam etti.

2024 yılında 232 milyon çağrı yöneterek toplamda 688,4 milyon birimlik üretim gerçekleştiren şirket, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmaya yönelik stratejileriyle sektörde fark yaratmayı sürdürdü.

Dijitalleşme ve Yapay Zeka Destekli Yenilikler

Geleceğin müşteri deneyimini şekillendirme misyonuyla 17 bine yakın çalışanıyla uçtan uca çözümler sunan AssisTT, tüm temas noktalarına yönelik stratejik yaklaşımlar geliştiriyor. Gelişmiş teknolojik altyapısı sayesinde, müşteri ihtiyaç ve beklentilerini en iyi şekilde karşılayacak yapay zeka tabanlı projeler hayata geçiriyor. 2024 yılında kendi iç kaynaklarıyla geliştirdiği beş yenilikçi ürünü portföyüne ekleyerek müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam etti.

Dijitalleşme alanında kaydettiği önemli gelişmelerden biri de Türkiye pazarına özel olarak, tamamen iç kaynaklarla geliştirilen işgücü yönetimi uygulaması “Dönence” oldu. Bu yenilikçi uygulama, vardiya planlamalarını daha verimli hale getirirken, otomatik planlama ve adil vardiya düzeni gibi özellikleriyle sektörde fark yaratıyor.

Esnek Çalışma Modelleri ile Sektörde Bir İlk: Girişimci Müşteri Temsilcisi

AssisTT, çalışan deneyimine verdiği önemi artırarak sektörde çığır açan yenilikçi modeller geliştirdi. Türkiye’de ve dünyada bir ilk olan “Girişimci Müşteri Temsilcisi” iş modeli, çalışanlarına tek bir platform üzerinden iş süreçlerini yönetme fırsatı sunarken, çalışma saatleri ve lokasyon seçiminde esneklik sağlayarak girişimcilik ruhunu teşvik etti.

Bu yenilikçi model, hem çalışanların daha özgür bir çalışma ortamına sahip olmasını sağladı hem de hizmet maliyetlerini optimize ederek müşterilere daha uygun fiyatlarla çağrı merkezi hizmeti sunulmasına olanak tanıdı.

Başarıları Ödüllerle Taçlandırılan Liderlik

AssisTT, müşteri deneyimi yönetimindeki başarısını ve teknolojiye yaptığı yatırımları 2024 yılında ulusal ve uluslararası ödüllerle tescilledi.

• BTHaber Bilişim 500 Araştırması: “Yılın Çağrı Merkezi Hizmeti” kategorisinde birincilik ödülü
• IMI Conferences: Dönence Uygulaması ile “En İyi Teknoloji” ödülü
• Van Ticaret ve Sanayi Odası: “İstihdamın Yıldızları” ödülü
• Brandon Hall Group Mükemmellik Ödülleri:
• Entegre Aday İlişkileri Yönetimi Programı ile altın ödül
• AssisTT Next Gelişim Yolculuğu, İşveren Markası ve AssisTT Kazanan Takımlar Eğitim Programları ile gümüş ödül
• Satış Multi Skill Programı ile bronz ödül

Ayrıca, müşteri ve çalışan memnuniyetine yönelik yaptığı yatırımlar sayesinde “Great Place to Work” tarafından bir kez daha “Harika İş Yeri” ünvanına layık görüldü.